恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年2月12日 星期五

摸魚手札 - 渾水 2016年2月12日

摸魚手札 - 渾水 2016年2月12日


摸魚手劄:猴年投資要夠豁達


■筆者認為新一年最好穩守,不宜進攻。 資料圖片



黎天王金句眾多,我最喜歡那句係:「核心的內圍就係核心的外圍。」好一句值得恥笑的金句,但其實內有乾坤,博大精深。言簡意賅的一句道出了港股大跌的核心問題,因為我哋真係受到外圍拖累。

香港股市真係好國際化,農曆年間

港股預託證券ADR跌了900點、油價浮浮沉沉、耶倫講話無料到、大陸外滙儲備持續流失、日本股市大跌、截稿前法興大跌,拖累整個歐洲股市,咁多外圍因素影響,港股難捱。現在股市發揮不到投資技術、好冧巴都自動變冧巴降,比較大的考驗係交易心理和態度。大投資家的投資方法可能變得很受人追捧,書局也有很多相關的書,例如那些名義上教你止賺止蝕,但兜了一個大圈,胡說了一堆理論也說不出個所以然那類,最容易令人中招。呢類書太離地唔啱我睇,因為我對股票輸贏看得很開,心態也很健康。我豁達,所以我唔介意別人話我唔豁達。

新一年最好穩守,不宜進攻;現在創仔很多收購的刁都好特別,有時研究當中項目的估值模型會發現好多有趣東西,好多大學一年級學過的模型原來是用來幫項目適當地「高估」和「低估」。因為現在市場信心不足,連全購股我也不想守了。

最後在文末祝各位讀者身體健康,唔使空肚食早餐;家肥屋潤,肥過衛蘭,以及肥過衛蘭那部電單車。如果你係行家的話,咁渾水自然要祝你年年有餘啦。行家自能意會,要懂的自然會懂。

渾水
http://www.facebook.com/muddydirtywater
本欄逢周五刊出

渾水
摸魚手札 - 渾水 舊文