恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年2月16日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年2月16日

金手指 - 孫柏文 2016年2月16日


金手指:快到大貶值時


■騰訊等大陸股靠賺人民幣,若人幣滙率大跌,邏輯結論得一:走為上著。 資料圖片



新年,孫柏文首先祝大家恭喜發財、逢凶化吉。今日未入正題前,想講年初一旺角之事。各位有份參與或心底支持嗰晚街頭市民嘅人士,我有嘢想勸你。你哋嘅對手係冇底線。「唔得就升級再試」呢個概念絕對

合邏輯,和理非唔得,就試和平、違法,再唔得就升到牽涉暴力。

但作為香港人,你做乜都好,個底線都係work唔work先?邏輯上,正面交鋒唔得,就會演變成「不對稱戰術」,即放炸彈。但香港就算炸平,咁會唔會令佢哋讓步?之後你係咪會上北京照打?唔會。

我知唔係因為你怕犧牲,而係你心裏都知,呢個係一個韓戰時話人民食核彈「仲好㖭!」嘅政權。冇底線。去到呢個佢唔覺得香港一國兩制能助一黨專政嘅時代,我哋冇可能「感動」佢哋。我哋未打已輸,因始終有底線。香港人,邏輯結論得一,走為上著。

入正題,呢個假期我閉關思考,對人民幣越諗越唔對路。家陣大陸就算每個月都話有好大額貿易順差,外滙儲備都係月月跳崖式跌。而我知好多人等緊大陸外滙儲備跌穿IMF2.7萬億警戒線(預計數月內),但如我係大陸我就即刻大幅貶值,因銀行系統資本已摧毀,填氹靠貶值。

陰乾式跌啲儲備又頂唔住,除非話事人等緊自己啲朋友走曬資先,如果唔係仲有儲備咁鬱凸加反彈(學瑞士),即睇落自願貶,好過陰乾式令市場覺得你力不從心咁貶。到時被發現儲備係皇帝的新衣咁冇料到,就會被圍剿,政權穩健都出事。所以最能保政權嘅最有效方法係快速貶凸,有理由相信喺數月內跳崖式咁貶值。仲要係突襲咁。問題係,香港最多人信基本因素冇嘢嘅大陸股,例如騰訊(700)、中移動(941),都係賺人民幣。唔好講共產黨倒台級黑天鵝,一個唔大跌唔得兼頂唔住嘅人民幣滙率真係大跌時,滙做港元嘅盈利又會點呢?香港股民,除非美帝齊貶,如果唔係邏輯結論得一,走為上著。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文