恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年4月27日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2016年4月27日

收市閒情 - 千頌C 2016年4月27日


收市閒情:Boyfriend誤會我


■男女朋友因為「My Place(喜點)」而引起誤會。 資料圖片



我有個best friend,好鍾意喺facebook出post寫嚇「block男友系列」,鬧嚇男朋友,咁我其實又覺得呢樣嘢係幾funny,所以我都學佢寫一篇。

邊度start好呢

?咁嗰晚我喺boyfriend屋企,朋友打畀我講無聊嘢,咁我咪行去corner細細聲講電話,之後順手問埋佢,「Oh yeah!星期六你available嗎?可以呀?咁不如去my place」。

我收咗線之後,我同我boyfriend睇咗陣Viu TV,然後突然問我,「你星期六有咩做?」「Well,我去Victoria新屋house warming」。點知佢突然好angry,「你講大話」,佢that moment個樣真係好scary,明明我就冇講大話,「No!我真係去house warming!I am not telling lie」。「我頭先明明聽到你講,話去你度,約朋友上你屋企做咩要呃我!你係咪出面有第二個男人」。

「No!Victoria搬咗新屋,咁我咪約咗一班best friends去佢屋企house warming囉。我真係冇畀green hat你戴」。「我明明聽到你話去你度!你唔使呃我啦」!

「你misunderstand咗啦,『my place』not means去我屋企,『My Place』係Victoria住嗰度,你自己Google嚇,『My Place』喺土瓜灣」。我boyfriend當時真係好angry,really scared die me,不過I know I did nothing wrong,然後佢真係有聽我話去Google,「Victoria新屋盤名叫『喜點』」,「Yeah!You got it」。

Oh my god!啲男人真係sensitive,咁都可以misunderstand我,我都叫佢平時講多啲English,講多啲咪唔會搞到大家都咁down。You know,I cried for一晚啊。

所以我已經叫佢背曬我啲best friends住嘅大廈屋苑名,如果唔係,next time我約人去「The Long Beach」(浪澄灣),佢就會以為我date其他男人去沙灘;我約人去「Mayfair By The Sea」(逸瓏灣),佢又以為我date其他男人出海;如果我約人去Upper West(奧城.西岸),哼!Maybe,I dunno,佢會去以為我去「One belt one road」!

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文