恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年8月8日 星期一

不問價追 - 小炒王梁心欣 2016年8月8日

不問價追 - 小炒王梁心欣 2016年8月8日


【不問價追】萬達第二梯隊(小炒王梁心欣)(第84期)

2016-8-7 18:00:34


早排在電視度講美股,兩隻我親身買入嘅美股我都先享用其產品,等自己有個概念兼覺得賺到錢先至投入金錢,結果兩隻都賺緊錢。咁好自然,小炒王就將呢一種概念套入港股度,慢慢發掘潛質股。

兩隻美股

,一隻係關於網上購物、另一個係Facebook,仲有一隻係朋友介紹嘅調味料股(呢隻未買,走咗寶)。三個產品我自己都親身試過,再將資金擺落去,我自己就覺得幾湊效。

好似早排去咗間餐廳,呢,Gordon Ramsay在香港首開的餐廳,Bread Street Kitchen,由於廚神之名,搞到我book咗成個月先去到。餐廳好有英倫風,我心諗,邊間公司咁勁搵到Gordon參與?幾有gimmick。點知佢原來隸屬一個飲食集團,一共有20幾間食肆,連我食過的BLTburger都有份。你都可以搵下邊間你有食過。(Lupa、Mamasan、Le Pain Quotidien、London House、BLT Steak,仲有Bombay Dreams)

今次主題唔係講飲講食,係呢間公司咩人持有?原來係有「國民老公」之稱、萬達王健林個仔王思聰揸住,難怪集團大部份餐廳都好有英國特色,事關王思聰的中學同大學都在英國讀,唔多唔少對英國都有分回憶。而呢間飲食概念(8056)又咁啱來香港上市,8月5號正式掛牌。飲食概念唔係王思聰直接持有,而是透過其私募基金購入的一批可換股債券所持有,佔公司上市後10.11%股權。

從英國回來後,王思聰擔任萬達集團的董事,但並不負責任何事務。之後佢就成立咗一間基金公司「普思投資」,開頭用5億人民幣投資咗環球數碼、雲遊控股、九好集團同埋無錫海古德新技術有限公司,照睇都係鍾情科技,今次落戶飲食,令我不其然諗起萬達的院線!有戲睇有飯食根本就是一條龍服務,老遠來香港搞飲食,絕對唔似會低調,而係想闖關,打造另一個飲食王國,仲要走high-end路線。

在創業板上市可能是第一步,以集團集資額9000萬元計,公司市值即係3.6億。王氏父子的實力唔止3億幾市值,純計算佢將來擴大版圖之餘再和院線有聯繫,主板之日距離不遠,大家不妨在上市初期多加留意。

不問價追 - 小炒王梁心欣 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk