恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年4月18日 星期二

金手指 - 孫柏文 2017年4月18日



金手指 - 孫柏文 2017年4月18日


金手指:林鄭與貧富懸殊


■香港人說房屋為最大社會問題,其實真正矛盾在於貧富懸殊。 資料圖片



問啲填鴨式教育產物,香港最大社會問題係乜?佢哋話:「房屋!」前周末,孫柏文去咗阿爾巴尼亞參加咗「歐洲保守派和改革主義者聯盟」會議。咁我被安排喺會議最後一個研討會做講者,議題圍繞未來點樣推動自由。

我話:「計劃經濟核心,就係政府監粗喺某啲嘢上定價同量,仲要越遠離民粹、越被專家控制為上策。雖然最終完全冇效率兼多副作用。不過喺民主、已發展經濟體、保守派支持嘅管治概念中,就係有一環政策完全以計劃經濟進行,呢個就係中央銀行下嘅貨幣政策。專家話事,冇民意基礎,啲人係唔會造反,如果啲專家冇錯的話,不過咁多年嘅量化寬鬆印銀紙,已令世界貧富懸殊非常嚴重!」我講到呢到,有啲人皺起眉。我繼續話:「大家唔使擔心人民會向左走,因為左派冇答案。𠵱家啲人嬲嘅係資產懸殊。所以如果連我哋呢邊對貨幣政策都冇答案,啲人會放棄傳統左、右,擁抱新思維,例如英脫歐、特朗普等。」

香港人嘈關於房屋,其實唔係講緊冇地方住,而係講緊資產差距。當資產價格大升,好多人冇份參與時,咪話係「房屋」囉。唔信?你咪試嚇做好多助人置業嘅嘢,跟住樓價唔升,睇嚇你嘅支持度升定跌囉。

當然,官都係斷錯症,蠶食已冇認受性嘅管治權。上周推百萬富翁福利計畫,叫冇資產嘅打工仔畀錢啲大把資產但冇收入嘅老人,你覺得政府支持度會升定跌?視民意為浮雲多好,唔知林鄭月娥會否延續。

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文