恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年6月9日 星期五

實力取勝 - 陳承龍 2017年6月9日



實力取勝 - 陳承龍 2017年6月9日


【實力取勝】炒股必備三樣嘢(陳承龍)(第128期)

2017-6-8 17:30:38


又到一個禮拜最痛苦的時刻,就係交稿。講真,要講的,已經在每天的節目講曬,要寫就一定更勁的內容。好啦!今次就講一些炒股心法畀大家啦。事實上,炒股票最緊要有三樣必備的,一是本錢,二是膽量,三就是eq。

第一樣都係大家最唔夠的,包括小弟在內,我都唔夠,所以要識走位,用最有限的資金搵最快的錢,明知自己手上資金不多,就要行動快速,就以近期資金轉攻大價股為例,你可以選擇買一些認購窩輪走轉快,畀個活生生例子大家,小弟早前衝了隻銀河購輪(28444.HK),升了近一倍,之後你可以先食一半,即餘下的是免費貨,可以不再睇,跟住再將套現的資金再博下一隻,那就貨如輪轉,除窩輪外,股票也如是,最佳例子有中國家居(00692.HK),我早個幾月前在不夠0.3元介紹,之後也升逾1倍,照辦煮碗,又是沽一半,餘下的又是免費貨,而套現了的錢又可以博下一隻。是不是講得完美呢?但手風順是可以的,因為我試過,當然又是睇市況啦。

第二是膽量,講真,不是個個人都可以有膽量,如果你自問唔輸得的,我勸你不要亂買股仔,因為你會好辛苦,之後會受負能量影響,繼而影響健康。其實,做人大膽少少無妨,好似近期個升市,當身邊個個都話怕怕唔敢高追,你就應該大膽少少買些貨,好多時都中,當然這個涉及相反理論,不過如果你冇膽,就好難做些同別人不同的事。還有,尤其大升市,尾程通常爆得好厲害,幅度可以好驚人,但這些錢不是個個有膽去賺,但我會好願意去博,短線不妨揀些破了高位的股份,那股爆發力可以好厲害。

最後就是eq,講真,不是個個人有,好多人輸了,個人的心情都會好差,之後就會影響判斷能力。如果大家又睇開我做節目,我輸了錢都面不改容,反而會諗方法點救,例如諗定要不要止蝕,定係加碼溝貨。炒股票同賭馬不同,跑完一場馬只得兩個能性,一是撕飛,一是收錢,最多咪輸曬,但輸曬就連本也收不回,但股票不是動物,通常輸極都有個譜,點都有得走人,用呢種想法去面對,個人會舒服好多。

其實上述都是一些好皮毛的事,但你能夠具備呢三樣必備,就算要輸錢,我包你都會覺得舒服。

至於短線心水方面,我都係覺得重磅股會好些,因為目前資金就是追逐這類股,而且揀些之前被沽空得勁的股份,中資水近期最鍾意夾呢類空倉,最勁例子就有恒大(03333.HK),升到你信為止。我再重申,5、200、2822同2823,絕對有權夾爆,自己睇實。

實力取勝 - 陳承龍 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk