恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年6月20日 星期二

Can Bank - 散子 2017年6月20日

Can Bank - 散子 2017年6月20日

Can Bank:消失的Airbnb調停人


■網上消費平台十分就手,但售後服務不時引起不便。 互聯網圖片



消費者對網上平台售後服務不時都會有懷疑,在欠缺實體店之下,出事嘅時候,真係唔知搵邊個,即使個平台係世界知名嘅訂購平台。

散子之前去咗西班牙旅行,今次行程中,基本上所有科技

能幫手嘅都用上,就好似交通用上Uber,住宿用上Airbnb,行程就用Google Trip,出發前除咗book機票,火車之外,去旅行前可說是零準備。

既然係零準備,自然意料之外唔多唔少都會有啲,就好似今次到西班牙西維爾嘅住宿,散子由葡萄牙里斯本搭夜機到西班牙西維爾,到當地計埋時差要淩晨一點才抵步,搞到西維爾住宿嘅屋主向Airbnb查詢後,決定第一晚唔接待我哋,結果散子要另外book第一晚住宿。

不過亦都令到散子可以體驗到呢類網上平台售後服務。先回帶到搭飛機到西維爾之前兩晚,因為知道要淩晨才抵步,所以散子都提前通知屋主,結果如前所說,佢第一晚唔接待我哋(錢就要照畀),亦都因為抵步時間與屋主預期唔同,第二日屋主都唔知點可以畀到鎖匙我哋。

值得一讚嘅係,當Airbnb知道屋主第一日唔接待我哋嘅時候,都即刻主動以電郵聯絡我哋,散子同朋友因為真係太夜到埗嘅關係,都無要求回水,不過由於保安關係,就要求最好屋主本人或要搵個信得過嘅人畀鎖匙我哋,與此同時,散子亦都同屋主因為呢個問題爭持不下。

為咗呢個問題,散子同屋主爭持咗兩日,呢兩日屋主基本上將條匙應該交低畀邊個都講唔出,而Airbnb派出呢個調停人,頭兩日一直有同散子電郵聯絡,直到出發到西維爾嘅一日,呢個調停人竟然成日唔見咗!個電郵本身無留電話不在話下,就連去Airbnb訊息查詢,佢地個Chatbot都以已立案為由,拒絕進一步協助。

好彩係最後屋主的確搵咗個信得過嘅人交低鎖匙,而呢個Airbnb嘅調停人,就直到第三日先出現,解釋竟然係,佢個人有啲事所以早前無辦法跟進(藉口衰過淘寶啲賣家)。雖然佢有道歉,但從散子角度,再用嘅信心一定差一大截。

散子
本欄逢周二刊出
97年主權移交至今,香港前進還是倒退?「蘋果」與你細數廿載風雨。

【回歸二十年】專頁:http://hksar20.appledaily.com.hk

散子
Can Bank - 散子 舊文