恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年2月20日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年2月20日

金手指 - 孫柏文 2018年2月20日


金手指:反彈全因聯儲局


■當股市大跌,只要聯儲局出手,就會彈到暈。 資料圖片



狗年第一個交易日,孫柏文祝大家上落平安、年年有餘。上周,我分享咗07年炒股,特別買跌時,喺當年「大奇蹟日」所學到最大嘅教訓,就係股市第一嘢掟落來,如聯儲局出手,就會彈到暈。

對上四個交易日,恒指由今年低位到

年三十晚收市,反彈咗兩千點。答案就係聯儲局出手。過去周末,我等聯儲局每周一次公佈嘅最新數據。一出,就真係確認我嘅睇法。

喺三周前,聯儲局拋售手上嘅債券,將得來嘅現金燒咗。金額大約200億美元,股市即刻大插插。之後個禮拜,唔知每日有咩操作,不過全周總體係停咗,冇再賣。如果睇股市波幅去估,應該嗰周先繼續賣嘢,不過見股市跌勢,嚇到佢哋買番嘢,將錢注番入系統裏面。

到上周,美股連升五日。如果我問你,你覺得聯儲局上周係賣嘢攞錢走,定係買嘢,你會點答?佢哋上周係買嘢,買咗約值140億美元值嘅嘢。有冇關係?唔知,不過數據同理論就係咁,信唔信由你。

「咁睇實呢個數據就得啦!」你可能話。對不起,冇用。因呢個數據係滯後指標,到有數據,個市已經鬱咗。

咁點算?我都唔知。聯儲局本身話到明到今年第三季,每月要攞走500億美元。你𠵱家攞走200億,個市都已要你攞番140億出來,所以佢哋係咪會跟時間表?

佢哋唔跟時間表,個市咪好似舊年咁係咁慢升,佢哋跟嚇、停嚇、再買番啲嗰嚇,咪好似上兩周咁chok到你暈囉。大家出入平安,事事順利!

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文