恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年4月27日 星期一

感說涼話 - 唐問涼 2020年4月27日

感說涼話 - 唐問涼 2020年4月27日


唐問涼:買口罩的煩惱
唐問涼:買口罩的煩惱
【專訊】老友可能不明白,在疫情當下時勢,廠家莫講話不接受D/A、D/P單,連L/C信用狀都唔會接受,因為廠家用 L/C 提款,亦要付手續費,現在是先錢後貨,廠家收到錢之後在指定日期付運就已經很對得起買家了,千祈唔好期望廠家接受乜單物單,就

算付了現金都未必安全,倘若口罩價錢飈升,廠家一句話口罩是戰略物資,國家不准出口,最多收回已付款項,逢商必奸都是冇錯,當然包括我在內,唔奸就唔好做商人,去做慈善家算了。

L/C單較保障廠家
老友不明白L/C、D/A及D/P分別,我粗略解釋一下,當買家開出L/C,只要生產商符合包裝以及付運日期,在落貨後已經可以到銀行收錢,雖然當中還有一些保障買家的細節,例如可以指定由某些合資格公司驗收,不過,仍然是買家百分百信生產商。

現在買口罩要先畀錢後收貨
D/A單就是買家收貨後,廠家就可以向銀行兌現,但是如果買家不收貨,貨物又已經到達目的地,廠家不但冇錢收,還要付倉租雜費,買家就會趁機壓價,廠家大多數要屈服,換句話說,D/A單的風險是在廠家。不過,D/A的單價會比較好,所以,廠家自會衡量風險,只會量小的訂單才夠膽接D/A單,但我亦見過不少廠家因為一張巨額D/A單而出現財困,這亦是贏粒糖輸間廠的來由,至於D/P單,只不過是D/A單的延續,更加不合理,可能是收貨後30至60日才收到貨款,廠家不是實力雄厚,根本做唔到生意。不過,價錢亦會因應提高,甚至去到不合理程度,不過都是你情我願。總之,現在買口罩,唔好考慮用什麼單,先畀錢,後收貨,如果有得收的話。

紀惠集團行政總裁
[唐問涼 敢說反話]
唐問涼:買口罩的煩惱
【專訊】老友可能不明白,在疫情當下時勢,廠家莫講話不接受D/A、D/P單,連L/C信用狀都唔會接受,因為廠家用 L/C 提款,亦要付手續費,現在是先錢後貨,廠家收到錢之後在指定日期付運就已經很對得起買家了,千祈唔好期望廠家接受乜單物單,就算付了現金都未必安全,倘若口罩價錢飈升,廠家一句話口罩是戰略物資,國家不准出口,最多收回已付款項,逢商必奸都是冇錯,當然包括我在內,唔奸就唔好做商人,去做慈善家算了。

L/C單較保障廠家
老友不明白L/C、D/A及D/P分別,我粗略解釋一下,當買家開出L/C,只要生產商符合包裝以及付運日期,在落貨後已經可以到銀行收錢,雖然當中還有一些保障買家的細節,例如可以指定由某些合資格公司驗收,不過,仍然是買家百分百信生產商。

現在買口罩要先畀錢後收貨
D/A單就是買家收貨後,廠家就可以向銀行兌現,但是如果買家不收貨,貨物又已經到達目的地,廠家不但冇錢收,還要付倉租雜費,買家就會趁機壓價,廠家大多數要屈服,換句話說,D/A單的風險是在廠家。不過,D/A的單價會比較好,所以,廠家自會衡量風險,只會量小的訂單才夠膽接D/A單,但我亦見過不少廠家因為一張巨額D/A單而出現財困,這亦是贏粒糖輸間廠的來由,至於D/P單,只不過是D/A單的延續,更加不合理,可能是收貨後30至60日才收到貨款,廠家不是實力雄厚,根本做唔到生意。不過,價錢亦會因應提高,甚至去到不合理程度,不過都是你情我願。總之,現在買口罩,唔好考慮用什麼單,先畀錢,後收貨,如果有得收的話。

紀惠集團行政總裁
[唐問涼 敢說反話]
感說涼話 - 唐問涼 舊文