恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2021年1月28日 星期四

士佳說 - 張士佳 2021年1月28日



士佳說 - 張士佳 2021年1月28日


【#士佳說 】張士佳:避跌方法湊效
【#士佳說 】張士佳:避跌方法湊效


上星期做左好多野,其中兩件事對大家較重要。

我上星期三為學生出了一條突發視頻,講左好多避險時機,同埋幾時要出力出貨,跟住星期五接受Sun Channel訪問,一開始就散,大家幾時落車,由於大眾粉絲唔識我上堂既定義,只有教一個節衷方法:連續兩日不創高就落車,雖然無學生版的精準,應可幫到手,結果星期二學生版的已確認了,我出得多,隨後昨日大眾版也確認,聽話的學生或粉絲,應可避過這次大調整,否則見到今朝納指跌600,tsla 績后不給力,而早前熱炒的美股大都跌過滿江紅,咪話唔心寒。

世界愈來愈瘋狂,一隻GME攪到天翻地覆,沽空的基金被股民突襲要補倉,要沽其他倉,都算少見。我早前都在此寫GME出了反常,實挾,但都估唔到$45挾到$385,側聞市場一位貓生因沽空GME(short call)一夜輸八位數,本人唔識貓生,但見佢寫嘢有曬紋路,照計征戰多年唔會大手Naked Short,我自己昨晚都在$298 short了,志在支持一下,希望股市回歸正路,貓生亦無事。

呢次風波風眼在美國,港股應無咁波動,但不嬲港是提款機,受累基金沽港股,帶動投資者獲利推低大市並唔出奇,尤幸昨日北水有大手承接,跌幅應少於美股,其實昨日我都有吼低出手撈,每逄齊齊跌,我都會「攝」一些大折頭盤等,跟風投機者無端端斬倉來執平貨,昨日都買得幾低,但到收市已無利可圖,逐將唔賺的全出,試想想折頭買回來等一天都唔賺,買盤唔積極,應仲有得跌,今日我都會做同一動作測市,但scale會再細些。

好多人都會問今次會跌到邊,係咪牛已玩完?首先,牛未玩完,msci唔執行剔出令,對港股不錯,應該冇美股跌得咁勁,但我未知會跌到邊,照理唔應低於年頭低位27107太多,即27107至29000之間,有成二千點,這預測當然無用,所以我話未知,要等跌得咁上下,再等市場力量去提敲才能去猜,不過猜是猜,最重要是到時撈咩。

我喜愛的協鑫有走位,到時一定會吼,其他新能源跌得比人早,可能跌完都比人早,爸爸回來,應已見了底;醫療器材才剛發力,心通又上市,應該有一定抗跌力,我喜愛的氫,尋日連#2338都發力,氫不容忽視,講開氫,我在Sun Channel叫博的NKLA幾日已升近五成,call更是幾倍以上,見到有學生昨日30時食糊,非常安慰,升到咁已有交代,大家可食半留半了。

士佳說 - 張士佳 舊文