恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2022年7月18日 星期一

渾水專欄 - 渾水 2022年7月18日

渾水專欄 - 渾水 2022年7月18日


渾水專欄│從英國外交學做人道理(渾水)
渾水專欄│從英國外交學做人道理(渾水)


英國打第一次世界大戰時嘅外交大臣叫做Edward Grey,佢出咗一本自傳叫做《twenty-five years》。

最近我多了在自己的IG(muddydirtywater)和讀者朋友互動。但決勝我會開一

些類似問答信箱的環節,讀者反應非常踴躍。

美股、外匯、加密貨幣免費即時報價,自選投資組合獲取相關新聞提示。

比較多人關心的問題是,應該如何裝備自己,累積知識、人物,建立事業。不論大學生還是40歲的成年人,大家都有類似的人生困惑。

非淡泊無以明志,非寧靜無以致遠。寧靜致遠,要諗嚇下一個階段有啲咩準備,首先要寧靜,多點和自己溝通,慢慢諗。

現在的世界變化比我們想像中大,你未必要好像計劃書咁樣去規劃自己嘅人生,例如訂立甚麼目標,有甚麼路線圖時間表,計算成本效益……我覺得這些都不管用,你應該要大包圍地諗嚇你手上有甚麼武器,下一個階段大致上的基本方向,唔使好刻意去定立一啲宏大嘅目標,英國打第一次世界大戰時嘅外交大臣叫做Edward Grey,佢出咗一本自傳叫做《twenty-five years》,好諷刺,同香港回歸年份一樣。

先裝備自己 隨機應變
當時英國嘅外交手段應該係世界公認首屈一指,呢本書就係講緊英國嘅外交策略,答案就係冇太大嘅策略。佢哋係相信現實主義,喺混沌同埋隨機性之間見步行步,但又唔係精密地計算目標,效益成本。雖然話係見步行步,但係佢哋都會有一啲基本方向同準備。

好似2021年我喺電視台節目嗰度送花第畀一個知名嘅港大女仔咁。件事係隨機,我係冇計算過乜嘢係最好嘅時機,當時應該要講啲乜嘢,但係首先你要有紥花,你先至可以喺呢個隨機性入面令件事行緊自己嘅劇本。

譬如做金融三年一小跳,五年一大跳。到底要跳去邊,好多時候都係睇當時嘅機遇,但係大致上三年五年都係一個正常要跳躍嘅階段,這樣就有點對應到我所講嘅,冇規劃之中又有一點規劃,但又有一個清晰的大方向。

今年我的事業也沒有甚麼大作為,最近我拉攏了本地財經科技公司Fortune Insight和華爾街日報達成了地區戰略性合作,訂閱戶可以在Fortune Insight用三折價錢訂閱都華爾街日報的全部內容。

回頭一想,我接觸華爾街日報的時候是大學階段的事,我也沒有甚麼規劃和目標要和什麼公司達成合作。但是,基礎裝備做好了,機會自然就會發生。

渾水
本欄隔周刊出
渾水專欄 - 渾水 舊文
本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.finance.yahoo.com