恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年5月21日 星期二

金手指 - 孫柏文 2013年5月21日

金手指 - 孫柏文 2013年5月21日

金手指:量寬快完的理由 - 孫柏文
禮拜日打開我?《蘋果日報》財經版頭版,孫柏文真係開始戥財經版班同事慘。點解?因為佢?今年都已經做?唔知幾多次關於日圓跌?故仔。

不過我明點解,因日本印鈔全球之冠?趨勢唔會變。淨係睇日本經濟用日圓計時,今年第一季有成3.5%增長,股市升到全民皆使錢,如果搵個區議員做日本首相,真係日本通街掛「成功爭取」?街板囉!

圓?仲有排跌
代價,就係日圓?價急速下跌,同國債息率急升。當然,日政府債台高築,未來都仲要借,所以息口唔可以升,所以更要印鈔買國債去?低個息率,最後令日圓進一步下跌。

今年1月8日,當時仲係87日圓買一美元時,我不但叫大家「一注獨沽日圓」,仲要篇文最尾?句話「真係想窮都難!」?日仲要提供第一站?目標價148日圓兌一美元,同將見200,甚至300。?遍文之後?六個禮拜,我篇篇文都係講點解要沽日圓。好彩編輯冇鬧!

再講,呢排全球係咁吹花旗國聯儲局將會減少甚至結束量化寬鬆。
聯儲局量寬印銀紙,係央行想將政府為財政赤字借?錢,唔好扯高息率。咁點知,花旗國傳來消息話花旗政府頭四個半月?收入,令赤字縮?2,000億美元,即係舊年赤字?五分之一。市場諗今年咪可以番去以前?世界?唔使再量寬?所以美元轉強,金銀仆直,日圓再跌。

其實,根據TrimTabs?Biderman,政府收入咁強勁,係因為一、加資產增值稅,所以舊年尾好多人套現,交舊年?稅率;二、國有化??兩房(好耐冇聽過佢??消息),派一次性?股息畀政府;三、增加?入息課稅,唔係因為多?人交稅或工人多?收入,而係因加?稅率。可維持?我唔覺。不過美元短暫係會繼續升,沽日圓最易賺,今次大家真係想窮都難!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二、四刊出
上一則: 青心直說:賺錢公司貢獻大 - 胡孟青
下一則: 炒友Blog:三大理由收集信義 - 邱古奇
~TITLE_S~金手指 - 孫柏文 2013年5月21日 舊文