恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2013年12月20日 星期五

投資二三事 - 周顯 2013年12月20日

投資二三事 - 周顯 2013年12月20日

周顯 [昔日新聞]
》 月收百萬租大業主 也想樓價跌(2013/12/20)
月收百萬租大業主 也想樓價跌
2013年12月20日
【明報專訊】朋友鍾仔是個大業主,一個月收租過百萬元,這幾十年都?g?g腳,唔使做,剩係打過幾年風流工,收幾皮?洃H工,不過,這份風流工的銜頭是「副社長」,也即是我的上司。




大家以為,這種大業主,一定是很想樓價升,對嗎?否也!那天同他食午飯吹水,他竟然說了一句﹕「我都想樓價跌幾成!」

「?,」我吃了一驚﹕「點解?」
「反正我的物業都不做按揭,跌幾成有乜所謂?」他說﹕「但我看中了很多靚?潔A它不跌下來,我邊夠錢買?」

所以有人說,並不是所有的業主,都想樓價升。正如我手上拿?股票,有時也想股價跌,好讓自己入貨。

新樓舊樓 滿足不同需求
跟?,我又同這位鍾姓大業主講起新樓,我說﹕「新樓最少貴三成,我寧願住大?齱A住舊樓了。究竟誰人會買新樓呢?」

他說﹕「唔係?諢A我兩個仔一定要住新樓,因為覺得住舊樓太老套,剩係個大堂,帶女仔回家都唔開胃啦!」我說﹕「你屋企幾千呎,個仔搬開住,住幾百呎新樓有乜所謂?雜物可以擺在大屋嘛。如果是一家四口住幾百呎新樓,我就寧願住大?齱A住舊樓?苤C」他笑笑說﹕「人人對生活要求不同,鹹魚青菜?隉C」

由此可以見得,新樓和舊樓是不同的東西,也有不同的需求,政府只計算起了幾多樓,只計大數,卻不知樓宇質素的重要性,這是多麼的笨。

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文