恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年3月12日 星期三

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年3月12日

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年3月12日

情陷夜中環:叻富帥 - 葉朗程


■有些女人以為見過家長關係就可穩定,但其實分手可以是一霎眼的事,見家長不代表甚麼。

回到公司,指定動作,跟秘書說聲早晨。平時,Nicole總是笑著回句「Morning」,但這次沒有。「Morning」依然有講,欠奉的,是笑容。有?女人,個樣笑同唔笑可以差好遠,Nicole正正係呢種女人。

那個早上,有點匆忙,所以沒有買咖啡回公司。見Nicole心情不太好,粗重工夫就自己來吧,於是動身走到pantry。恰巧,Nicole也在這個時候走進來,神不守舍地拿起一個茶包。我有技巧地瞄過去,現在看得清楚,Nicole的臉上不但沒有掛上笑容,眼睛更有點紅腫。

好奇心又好,出於關懷又好,我先開口說:「Lunch有冇約人?」Nicole沒有回答,因為完全聽不見我跟她說話。Nicole回應:「嚇?」她終於有反應。我將問題重覆一次。「冇約人呀,why?」你就?生日嘛,同你預早慶祝。「Thank you!咁都記得?」小女孩終於綻起一絲笑容。一笑,靚番曬。你生日好易記,每年差不多呢個時候派bonus。Nicole笑著說:「係喎,多謝Marcus,我book位,Rei Sushi?」嚇?你生日喎,揀個你鍾意?地方啦。「我冇乜所謂?,你去開Rei Sushi嘛,就?度啦。」可能我個人平時太難頂,所以Nicole對我?態度一向麻麻?。但那一剎,彼此的關係,突然泛起微妙的變化,那種磁場,像一家人。我更肯定她是剛剛哭過,因為脆弱的女人,通常特別溫柔。

未夠12點,我們一起走到Rei Sushi。點菜的時候,我對Nicole的印象又再好一點,因為覺得這個女孩子蠻有教養的。她點的天婦羅定食,價錢差不多是全個menu最低。?呢度,梗係食魚生啦,唔係同我慳??「Tempura都好食呀。」唔得唔得,再叫過,我堅持。最後,Nicole笑著屈服。

見過家長女人才覺關係穩定
等著開餐的時候,話題好不容易由最近上畫的電影,去到她的男朋友身上。拍?幾耐拖?「差唔多半年啦。」對你好唔好??我只是比Nicole大四年,但言語間,覺得自己有?似佢老竇。「一時時啦。」嚇?一時時?即係點呀?一時時對你好,又一時時對你唔好?「又唔係唔好?,佢忙?囉,所以唔係太多時間陪我。」

我想起Nicole今早雙眼通紅的樣子。因為咁樣唔開心?Nicole猶豫半晌說:「最唔開心都唔係佢冇時間陪我。」花心?「又唔覺得佢係喎。」Then what is it?「佢未帶我見過佢屋企人。」真相大白,缺少的是那份認同。女人好天真,覺得見過家長,才算是關係穩定。講真,搞完一場大龍鳳,分手也可以是一霎眼的事,何需在意有沒有在其雙親的眼前出現過?況且,現在搞得越多?,到分開的時候,女人只會越傷心。家長嘛,唔見好過見。

午餐終於來到,我嘗試轉換話題。個男仔做邊行?「佢幫緊屋企手。」簡單六個字,「佢幫緊屋企手」,涵義很廣,講?等於冇講,丙記士多個太子爺係幫緊屋企手,長實(001)副主席李澤鉅又係幫緊屋企手,你男朋友係邊種呢?當然,我沒有八卦下去,只是無聊的打個完場問:「靚唔靚仔?」這時候,Nicole甜笑起來。「都ok?。」嘩,笑到你個樣咁姣,應該唔只ok咁簡單。有冇相睇?

Nicole呷一口味噌湯,略帶勉強的說:「都有?。」左手在iPhone按了良久,似乎終於找到一張見得人的照片。我小心地接過電話,看看那個亮著的螢光幕,是他們的合照。係好靚仔喎,仲有?明星相,同我有得揮。正當我想把電話交還Nicole的時候,wait a minute,相中的男人,好熟面口。再放大看,更肯定自己是在哪裏見過相中人。能夠在我這個private banker的腦海留下印象的,九成九是個有錢人,仲要係好鬼有錢?隻。死啦,?邊度見過呢?過了一會兒,終於想起,他是非一般的富二代。

有錢靚仔醒目非一般富二代
如果你每次看見有關富二代的新聞,都覺得上天不公,你千萬不要認識Nicole的男朋友,因為他會讓你覺得,上天的不公,原來可以如此極端。有錢又靚仔的富二代,我見過。有錢又叻仔的富二代,我都見過。但又叻仔又靚仔的富二代,我確是聞所未聞。那當然,「叻」、「富」和「帥」都是一個極度主觀的形容詞,你肯將就?,葉朗程都絕對算係「叻富帥」。

Nicole的愛人,就算你用最嚴格的一把尺去量度,也必定會得出一模一樣的結論。非常靚仔,非常有錢,非常醒目。「超級叻富帥」的爸爸,是叱吒亞洲的香港富豪,雖然子女眾多,但很多人都盛傳「超級叻富帥」已經是指定的王國繼承人。很多報章雜誌,經常選甚麼十大鑽石王老五,但這些排名表上,從來未見他的影蹤,可見他為人極度低調。

望著Nicole,我看見一個「為仔死為仔亡」的眼神。知道這個男孩子的家底,我更加唔睇好。拍拖還拍拖,唔使次次都咁投入?。「咁搵到個鍾意?,自然就會投入?啦。」Nicole說。我突然想起Danielle跟我說過的一句話,有次我向她迫婚,她是跟我這樣說的:「呢個世界,冇話邊個冇?邊個會死。」我將這句話轉贈Nicole,希望她能在投入之餘,也能輕輕保持一種抽離的狀態。

怎料,年紀輕輕的她,對愛情竟然這樣執著:「我都知,冇?邊個都唔會死,但如果真係俾你搵到?位the one,你至少可以死而無憾。」

葉朗程
上一則: 好不主席:編輯誰主? - 盧先亞
下一則: 四年累借806萬淪為銀主盤豪門「十按」盤賣平逾一成
情陷夜中環 - 葉朗程 舊文