恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年6月3日 星期二

金手指 - 孫柏文 2014年6月3日

金手指 - 孫柏文 2014年6月3日

金手指:心潔被迫養彭順 - 孫柏文


■筆者指出,李心潔(左)細彭順(右)咁多,他朝或被迫養有錢彭大導演。資料圖片

上周孫柏文寫咗篇講港鐵(066)嘅文章,鬧佢哋態度嘅問題,例如咁多年來乜機構都真誠同我傾過計,欠港鐵。點知青姐胡孟青第日就覆我,話每年因港鐵出中、末期業績,喺股評人飯局見佢哋。而青姐話我冇份嘅原因係我定位「究竟係分析員、股評人抑或傳媒人,弄得上市公司難以把你classify」。青姐咁講,其實咪就係撐我個理論囉!就係港鐵套系統極官僚、冇彈性,冇嗰種humility去處理系統以外嘅黑天鵝,所以一遇到就條條新線被鬧「delay no more」!

港鐵冇理由長揸
青姐亦話,我揸波子佢揸福士,我估話兩個都唔搭公交。首先,青姐揸Audi,冇錯真係福士,即大眾汽車嘅產品,但波子都係,本是同根生呀!而聽講青姐已落定買嘅Bugatti,其實都係福士旗下。但點解揸車都咁嬲港鐵?係因嗰啲高官已決定要人為地令香港泊車位不足,去控制馬路上車輛數目!喺邊度度到呢條橋?咪就係坐緊喺佢哋司機開嘅Phaeton裏面度嘅!仲要我屋企附近泊位已非常緊張下,隔籬有個公屋屋邨,車場泊唔滿兼平好多,仲要唔畀私樓人真金白銀去租!高官大曬!公屋戶大曬!一嚇令過百萬車主或想買車嘅人反你政府,長遠要殺鐵路壟斷。港鐵股票你仲想長揸?

有人早排放料大婆台新聞部,話港島行車好慢喎。一報,港鐵就係咁爆醜聞。Karma,好!好多人買車嘅aspiration,根本係想假日揸,平日只係想搵個位擺。唔明,就係做官材料。仲有青姐話喺佢眼中我「仍是小孩子」,我今日要重申,青姐喺我眼中仍是穿St. Mary"s校裙嘅18歲女神!所以計埋年齡差別,我係小學雞。

最後,本月調高強迫金供款,左膠現已話要沒收做佢哋全民老人派錢。我雖奮力抗,不過左膠話事,冇計。好彩李心潔、彭順單嘢言和,如果一刀兩斷,心潔細彭順咁多,他朝被迫養有錢彭大導演,就真係不仁不義呀!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出
【壹錘定音.李慧玲】6月4日正式開咪!
收聽方法:請留意【壹錘定音】facebook專頁!
https://www.facebook.com/hammerout.hk
上一則: 青心直說:股票竟變意外財 - 胡孟青
下一則: 一周三件:大唐新能源值博 - 錢雋
金手指 - 孫柏文 舊文