恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年8月11日 星期一

中環在線 - 李華華 2014年8月11日

中環在線 - 李華華 2014年8月11日

中環在線:
治療屆尾聲清瘦look現身
曹Sir復工預告收口


■原本身形飽滿?曹仁超(左圖),大病後細?個碼,佢上周四公開露面,仲遇到徐緣(右圖右)。



著名財經專欄作家曹仁超(曹Sir)上月公開患完胃癌再患淋巴癌?消息,好在當時治療已到尾聲,佢上周四更加?秘書?陪同下公開露面,精神不俗。原來佢已經復工,但只係每周返去基金公司半日,又謙稱已經唔識睇個市,以後「可以唔講就唔講」,意味有機會淡出。

曹Sir噚日透露,身上淋巴瘤只餘1厘米大,醫生評估緊需否做電療。佢7月開始重新投入基金工作,但只為「有番?細藝,無謂同個市太脫節」,所以每周只返半日。佢個基金有三位股東、五名員工,今年回報有7.5%,佢形容「起碼跑贏香港政府」,因此冇諗過要結束。不過佢就唔想再評論個市咁多喇。

自言唔識分析滬港通
佢認為,滬港通推行之後,國企紅籌當道,股市已經越來越難估,亦越來越多人問?佢唔識??,以後會少講為妙,尤其牽涉內地經濟?問題,「打老虎問我點評論??周永康我唔識喎,周星馳我就識,?電視度識嘛」。聽見曹Sir識講笑,肯定佢真係病癒了。

佢繼續發揮幽默本色,打趣話「我係評論員,唔係推銷員,知我就講,唔知我就唔講,我唔識分析滬港通,人?識就人?講」,又話「好似(新地創辦人)郭得勝咁,我識?幾廿年,三個仔同我同一個時代大,(長和系主席)李嘉誠又係識?好耐,我知佢?邏輯思維,但內企管理層我真係唔識?嘛,原來佢?連主席都可以失蹤?,我都係第一次體驗到」,明顯係寸緊諾奇(1353)董事長丁輝涉嫌走佬,可見曹Sir仲好貼市?!

李華華
mailto:LiWaWa@AppleDaily.com



LiWaWa@AppleDaily.com
中環在線 - 李華華 舊文