恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年4月8日 星期三

投資二三事 - 周顯 2015年4月8日

投資二三事 - 周顯 2015年4月8日


周顯 [昔日新聞]
》 搞個投資會 每年收過百萬 (2015/04/08)
搞個投資會 每年收過百萬
2015年4月8日
【明報專訊】那天同司機閒聊,方知他是沈振盈大師的信徒,加入了沈大師的私人投資會,他說﹕「每年計落,穩定有錢賺架!」




我當然不敢問他,為什麼咁近城隍廟都唔求番支好籤,究竟點解不去問周顯大師,而去付錢問沈大師,因為我怕他這樣回答﹕「?X!周生你的貼士都唔準?鵅A成日令人輸錢,我不如畀錢沈大師去賺好過。」

實情是,我的確從來不給股票貼士給司機,好像有史以來只給過一次,因為怕他輸錢。

我把這個故事說給一個很聰明的朋友P君聽,他說﹕「家陣其實每個股評人都有好幾百個fans,只要你們肯收費,一個收1萬元會費,一年閒閒地都有幾百萬收入。」

內地興起有組織群炒
我說﹕「幾百萬當然好吸引,但要給必贏貼士,好大壓力?隉A人?]畀??萬銀貼士費,唔輸得架?諢C」

P君說﹕「唉!我仲想幫你成立一個?w。」
其實,我之所以不肯成立這個股票group,最大的原因,是因為想扮有型,一旦成立?驉A好似好失氣勢咁。要知道,我?]呢?灠號閉ㄐA最重要係形象,賺錢反而是其次。

後來我看報紙,發現原來這種成員幾百人的炒股group,在內地十分盛行,好似一齊做莊咁,一班人就炒起一隻股票,唔怪得大陸人炒股票咁有實力啦,原來有這些秘密團體在運作。

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文