恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年6月12日 星期五

點石成金 - 石鏡泉 2015年6月12日



點石成金 - 石鏡泉 2015年6月12日


抄也要抄得精明






有謂天下文章一大抄,原因簡單,太陽之下無新事,每日能有幾多新?最抄得多的是技術走勢,甚麼的雙頂、雙底,都是前人發明的,我們也不是依書照抄?

問題是有人抄了個真雙頂跟沽便贏,有人認為是雙頂,但之後有三頂、四頂,跟沽便輸。可見抄書都要抄得對,才有益街坊。講個抄書抄得贏的故事。

昨日筆者去農場耕田,冇睇市。突然有個做醫生的朋友打電話來話要請我吃飯,我愕然。他謂:今日執咗啲,多謝你。我問何解,他續謂。

信內地分析 高位勢危
這幾天見你抄內分析家講A股的文章,都講位高勢危,宜減磅,他們是內地打滾是專家,外資分析家隔山打牛。是靠估家我信內地人語,加上在今周見你個三個港股圖,我就出曬貨。

我打斷之,咁都冇得賺吖。
他謂,我睇你昨早(6月9日)在《經濟通》的文章,謂恒指跌穿270可見266、260、250、245。而昨日收市恒指就跌穿270,我就有啲衝動去沽期指,但已近收市,不敢沽。到今午(指6月10日)聽到青衣城有疑似沙士,消息一出,我就去沽期指,原先想揸過夜,但考慮到是疑似啫,加上我是醫生,知道醫務衞生處已講明,一有曾旅南韓的發燒者,便要上報,所以穿保護衣來處理,不一定是真沙士,所以就不敢揸過夜,但求見到如你圖所示的補完裂口便平倉,執到啲囉。

我當時在火車上,冇得沽,只好恭喜佢,順問,怎知不是真沙士,他謂,如果是真沙士,點會得一兩個穿保護衣者,一定會成隊兵來啦。他又補充,他又真擔心沙士會打到嚟,他謂:是陰性反應不一定不代表你不帶菌,你強壯,不發病,跟你接觸過的人,如底子不好,是可以中招的。

他又謂,今年暑假本計劃和家人到南韓滑雪,今時就取消,連改去北海道也不制,日韓接觸密,領嘢邊個賠,有謂君子不立危牆下,更何況我呢個小人。

抄也要抄足真材實料
執唔到期指,便執餐飯,我要求搵間米芝蓮,不食日韓放題,我並問之,我今時成日抄國內文,你點睇。

他謂,你要抄,就要全文抄,不要抄兩句,抄一兩句,即是只抄,升、跌。冇原因,阿豬阿狗都可去估,重點是要看人家分析,不是結論,你再重寫都可以斷章取義,無謂累人,我知你一日睇幾十篇文,先至抄一兩篇,我都嫌得你抄得少,阿溫(我們一個朋友)每月都畀成萬銀人,叫人家剪國內文章予他,就是避免香港傳媒將人家文章過濾,成日加入自己意見,又或抄人家意見當自己意見,就最累人累物,今時好的意見不多,不好的意見則隨地有,我要的是FACTS和專家意見,你咪亂cut。

我這位醫生朋友能於周三發點沙士財,是因為他有時間跟貼市(他周三下午休診),又看過我抄來的文章,之前清了貨,有可以沽的心態,再加上有個沙士疑雲,及時掌握,又知道補完裂口便彈,又不大貪,如果貪坐過夜,就可能會蝕渣米。

所以不要見人家賺錢又想抄,都要看自己識唔識得抄,和點抄。正是各有前因莫羨人,有些嘢是畀你抄你都會抄錯的。

點石成金 - 石鏡泉 舊文