恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年7月13日 星期四

一路一帶 - 斯郎 2017年7月13日

一路一帶 - 斯郎 2017年7月13日


一路一帶:林鄭的「劏房傳心師」


■林鄭政府解決住屋問題竟然係劏房合法,唔知邊個高人諗出嚟嘅呢? 資料圖片



「曾經有一隻強勢嘅316喺我個倉,但我冇去珍惜,到沽咗嘅時候才後悔莫及,塵世間最痛苦的事莫過於此。如果上天可以畀多次機會我,我會同大家講,加注,如果可以係呢隻股份加上一個禁售期,

我希望係一個星期。」

股票傳心師同事A今個星期用最悲慘嘅方式重覆咗以上呢句對話幾次,玩具龜「布歐」顛覆了香港人對傳心師嘅信任,但我對股票傳心師絕無失去信心,因為佢今次只係賺少咗,但都有賺錢,炒股目的都係贏錢,絕無高低之分,Right?反而我覺得香港政府同林鄭新班子,更加需要一位傳心師。

香港人生活艱難,政府懶理,十年前袋一萬月薪,係可以畀家用,仲儲到錢旅行結𥲑買樓,但十年後嘅今日,拎住一萬嘅年輕人,莫講養家,養自己都唔多掂。

土地問題已經講咗幾年,林鄭新班子上任兩星期唔夠,就急急腳推新招,要起合法劏房,新任運房局局長陳帆講起細個時都住板間房而流下眼淚,筆者都有少少感動,相信財爺陳茂波都有流下男兒淚,不過係開心嗰隻。

唔知邊位顧問做林鄭嘅土地傳心師,解決住屋問題竟然係做合法劏房,甚至同屋共住,將香港回到四、五十年前的「七十二家房客」,呢條絕世好橋,唔知創科局局長楊偉雄有冇份獻計。

被人問點解決住屋問題,林鄭經常回答「香港是需要增加更多土地,興建更多資助房屋」,講到底,都係想向郊野公園開刀。

林鄭自己都話要起資助房屋,其實政府都做咗,喺啟德興建咗啟晴邨同德朗邨,旁邊起咗煥然一居後冇再繼續擴建,其實旁邊土地仲可以起多幾條啟x邨,德x邨,總好過變成啟德一號,同埋天價嘅「海航員工宿舍」。

香港要起多啲青年旅舍都唔批准,轉個頭就話起合法劏房,呢啲雙重標準,不合邏輯嘅政策,顯示出林鄭班子嘅「劏房傳心師」,其實同最近紅爆嘅動物傳心師一樣可笑。

斯郎
https://www.facebook.com/oneroadonebelt/
本欄逢周四刊出

斯郎
~TITLE_S~一路一帶 - 斯郎 2017年7月13日 舊文