恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年7月19日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2017年7月19日

收市閒情 - 千頌C 2017年7月19日


收市閒情:給債仔樂視的信


■呢件T恤,道盡樂視債主心聲。 互聯網圖片



「對(樂視)這麼明顯的龐氏騙局都不能看出來的,不配在投資圈混,也不合適創業。」呢句說話連馬化騰都讚好。而我今日,要代朋友朗讀一封信,一封可歌可泣嘅追數信……

親愛的樂視:
如果我同你係情侶關係,一年嘅歲月,以現今

社會效率計,應該已經可以發展到結婚生仔嘅地步,可惜,你只係我嘅債仔,而我只係一個小小嘅債主。你可能會唔記得我,我係上年初曾經仆心仆命,幫你喺香港度橋嘅公司仔。

我明白,你睇到我張單時會心諗,「得嗰幾皮嘢,行開啦!我共欠人300幾400億人仔呀!」係嘅,幾皮嘢你可能視如糞土,但你都唔好走我數!

我唔係冇盡過債主嘅責任,你第一個月唔找數,好,我信你,話曬係上市公司;第二個月唔找數,我都算,話曬你天價買英超;到第三個月,大哥呀,有英超睇我都要出糧架。正所謂「借錢梗要還,追數搵中介」,出唔到糧我咪出信囉。

律師信一出,好快有回覆,你哋仲清晰地畀咗個「還錢路線圖」,我又如期收到第一筆數(其實都遲咗幾日),搞到我沾沾自喜到一個點,仲同行家講:「喂!出律師信追數係Work!」可惜,結果係我一直都收唔到尾數。阿媽教落,追數靠追魂Call,我終於得到回音,但正式回應竟然係:「不如你入稟小額錢債」。

天啊!我唔理係龐氏定樂視,總之欠債還錢,天經地義。你話,我點會估到你上市公司數變爛賬?我知錯啦,中資信唔過,但我真係估到一間市值億億聲嘅公司,竟然放棄治療到叫我去小額錢債!

美國有間電動車公司,以科學家命名,叫Tesla;樂視都有間電動車公司,又用科學家名改名,但畫蛇添足加多粒字,叫Faraday Future,簡稱「FF」。今日睇新聞,連樂視新買家融創都話受查。望住呢兩個F,我知道,成功追數嘅希望,只係Final Fantasy,而呢兩個F以外,我想說另一個F。

千頌C
http://www.fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文