恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年12月21日 星期五

我係邪惡HR - HR小薯蓉 2018年12月21日

我係邪惡HR - HR小薯蓉 2018年12月21日


【我係邪惡HR】Turnover的隱藏成本(上)(HR小薯蓉)



【我係邪惡HR】Turnover的隱藏成本(上)(HR小薯蓉)更多

上次講到請人嘅一啲較實際成本,今次講下啲穩藏成本。 可能因為以下呢啲成本表面上睇唔到點影響公司盤數, 冇量化嘅數字證實佢地存在,好多腦細都選擇

「眼不見為乾淨」。 但係你當睇佢唔到,並唔代表佢地唔存在。當一個同事決定辭職, 其實影響嘅有機會係整個團隊嘅表現、甚至係成間公司搵到嘅錢。

1.牽一髮動全身
假設有一個表現唔錯嘅同事辭職, 向其他同事講自己喺出面搵到份工人工高、福利好。 當其他同事聽到之後,雖然佢地未必會即時行動跟住走, 但佢地會開始諗:「莫非出面真係咁好景?」「 等我攞埋份Bonus又搵下工先。」牽一髮動全身, 一個人走可能連帶成個團隊一齊走,到時冇人做嘢, 全部重新Train過,當中你唔知要損失幾多生意。

2.邊個教新人?
當一個同事走咗,你請咗個新人返嚟,邊個負責教佢做嘢? 通常最有資格嘅,都係另一個表現好又熟手嘅員工。試諗下, 呢位表現好又熟手嘅員工,平時一定已經要兼顧好多工作, 教新人又變成佢嘅額外負擔。當公司啲人不停嚟完又走, 佢嘅負擔就更大,表現同士氣都一定會大不如前。 佢嘅表現直接影響公司效率及服務質素,而呢位員工, 亦都可能會因為咁而選擇離開。

3.工作量影響其他同事
假設你有個好熟手嘅客戶服務主任走咗, 佢啲嘢就要另一個熟手同事幫手做。就算請到新人, 最快都要等個零兩個月先上手,呢位同事至少都要捱一頭半個月。 因為工作量增加,呢位同事就算唔發脾四,都一定好易出錯。 一出錯就好易得罪啲客「乜你地而家啲服務咁㗎?」 本來呢個客有可能成為長期客戶,最後決定唔再幫襯, 結果損失嘅都係老細。

下回繼續⋯
我係邪惡HR - HR小薯蓉 舊文