恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年10月30日 星期三

財叔小理 - 財叔 2019年10月30日

財叔小理 - 財叔 2019年10月30日




一直以來,我都話追求財務自由的其中一個重要守則,就係唔好借錢俾人。因為黃子華話齋,借錢多數無好結果,通常都會令你無咗個朋友,更可能會令到自己嘅投資計劃倒退,所以我從來唔贊成借錢俾人。

仲記得十幾年前,有個朋友借左幾十萬比人(當時大埔翠屏花園約70萬元),最後債仔自殺死咗,咁呢個朋友

原本宜家可以財務自由,但變咗宜家重係租緊樓住!

我亦試過有朋友因為部車或層樓上唔到會,借錢俾佢哋解決問題,但係佢哋搞掂咗、上咗會都無還錢!唔好以為救人一命,人哋一定會知恩圖報,唔避你已經算好彩。所以借定唔借?預咗唔還先好借!哈哈!所以對每一個朋友,我心中都會有個預咗唔還嘅數!

但世事真係無絕對,好似早前我遇到周轉困難,要借一個不小的數目,問過財務公司一按利息最低8厘左右,其實我只係需要借1至3個月左右的短時間,幫襯財務公司手續好繁複,又要按契、又要俾律師費。當時我就諗,不如問朋友借,就算俾返利息朋友,都可以免卻咗煩複手續同還款期較靈活。原來我呢個唔贊成借錢嘅「專家」、「專欄作家」,今次都係有講一套做一套,自打嘴巴!所以真係唔好盡信啲專家,尤其是話︰我建議你買,但我沒有持有上述股票嗰啲!即係點?老點?

面對難關,我求助於fb大神,好多人唔相信有奇蹟。但點知奇蹟真係出現咗,當然中間係動咗少少腦筋,一晚之間有約40個人肯借錢俾我,幫我渡過這個難關。

喺今次公開向朋友借錢過程中,我發現不同朋友有不同反應,基本上可分為理性與感性。理性的朋友會問得好詳細,借咗錢會用喺邊、幾時可以還錢。而感性的朋友,就沒有過問太多,話借就借。

其實講到借錢,我一向都係屬於理性。因為借錢唔一定可以真正解決到佢嘅問題,如果只係暫緩嘅話,其實可能係害咗佢添!所以如果唔係真正解決到問題,又或者借錢後無一個圓滿解決方案,我就唔會考慮同人借錢或借錢比人,因為呢個其實係一個唔負責任嘅行為。

我一向都話自己係偽善者,而犬兒更一直覺得我無論在內地山區起學校、診所、助學或去深水埗派飯,其實都唔可能幫到所有需要幫助嘅人,更覺得其實只係做Show。但係原來我偽善咗十幾年,係咪真係幫到人我唔知,但原來最後其實係幫到我自己。因為今次有部分朋友,我們見面同傾計次數不多,但一聽到我有困難,即刻幫忙。其中有位朋友話,話因為見我過去一直做善事(做Show),所以覺得「對於一個做善事唔眨眼嘅人,俾佢呃咗都只能怪自己有眼無珠。」,雖然今次我好感激佢嘅幫忙,但係都要忠告一下佢,騙徒手法層出不窮,做善事唔眨眼,可能講大話都係唔眨眼!所以除咗我,唔好再隨便借俾其他人啦!哈哈!

財叔小理 - 財叔 舊文
來源 source: http://imoney.hket.com