恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2019年10月30日 星期三

MyGut者言 - 徐家健 2019年10月30日



MyGut者言 - 徐家健 2019年10月30日


【MyGut者言】電影+區塊鏈有冇得諗 - 徐家健


區塊鏈主題電影《聖人大盜》本月中在台灣上映。 互聯網圖片 適中字型 較大字型



以100枚SELF TOKEN兌換1張電影票券,台灣娛樂經濟的貨幣制度正式進入「戲本位」年代。虛擬加密貨幣SELF(自元)早於10月1日已在交易平台BitAsset全面上線,而支援SELF智能合約生態獎勵機制的電影《聖人大盜》,亦於10月18日在台灣上映。

電影加Blockchain,就如科技加經濟,不但有得諗,還需要經濟學者一起諗。同事兼師弟林仲生,是SELF TOKEN的聯合創始人及首席經濟學家,他替SELF設計了一套名為SELF SCORE的機制向參與兌票、消費、使用或推廣的用戶發放獎勵。以在台灣上映的《聖人大盜》為例,用戶只要以數位資產錢包中的SELF餘額兌換電影票,便可獲得消費挖礦獎勵,而用戶所能分配到的挖礦成果數量,便是依照用戶於區塊鏈上的數位資產持有及消費歷史,再經由智能合約演算法計算的SELF SCORE決定。

女友Babe問:「你老友係首席經濟學家,你呢?」我答:「我係你首席男友,佢隻幣sell自主嘅沉浸式娛樂,我畀你自主咁沐浴在愛河中。」

她質疑:「你啱啱先去完搵台妹,鬼信你。」我解釋:「係睇台戲呀,男主角送咗粒編號1314嘅非同質化代幣畀台妹,一生一世係因為喺區塊鏈上面,呢個係永遠唔可以竄改嘅紀錄。」

她再問:「咁去中心化呢?中國特色嘅,我唔信會去中心化囉。」

我再答:「係換中心,以前自我中心,之後以你為中心。」

徐家健
美國克林信大學經濟系副教授
http://fb.com/economics3.0/
本欄逢周三刊出




MyGut者言 - 徐家健 舊文