恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年9月15日 星期二

投資二三事 - 周顯 2015年9月15日

投資二三事 - 周顯 2015年9月15日


周顯 [昔日新聞]
》 殼王日日返TVB?E住 (2015/09/15)
殼王日日返TVB?E住
2015年9月15日
【明報專訊】那天去朋友的公司吹水,他說,現時「殼王」陳國強日日要返電視廣播(0511),因為業績實在太過不濟了。朋友補了一句﹕「不過他返都無補於事?

魽I有心殺賊,無力回天!」(我心諗,你隻?潔A真唔抵得你咁好中文!)







我說﹕「他日日返工,就算挽救不了收視和業績,至少可以防止手下偷錢。」

這名做了幾十年影視的朋友說﹕「影視界要偷錢,外行人點防?邵逸夫方逸華就得,陳國強點識咁多(行內??呀?」

我說﹕「就算無得防,?E住至少可以偷少?齱A如果唔睇實,無掩雞籠,偷得仲勁。」

朋友說﹕「一日都係當日方逸華執靚盤數來賣,殼王睇住盤數來買,就中伏了。」

我說﹕「佢咁有錢,唔緊要啦,做唔落去,阿爺都會包底,黎瑞剛有料到?鵅C」

亞視歲月留聲最好睇
說到TVB,我記起前幾天,我同一名前度手下食飯,她說日日睇電視,最憎梁振英的原因,是因為他不准王維基開台。

我說﹕「我最憎睇王維基?虃@,睇得好吃力,睇少一集都唔知講乜。TVB的劇有個好處,幾時插入去睇,由邊一集開始睇,斷?鰲X集又睇過,都可以睇得明。返屋企睇電視想乜?想簡單唔使用腦之嘛,如果要帶腦去睇電視,我唔好去睇電影?」

她說﹕「不過TVB?衋葛u係愈來愈差。」
我說﹕「所以我都唔睇TVB,最鍾意睇歲月留聲。」

她說﹕「我都是。」
我說﹕「所以,王維基開唔到台,對我們沒損失,但亞視執笠,歲月留聲無埋,才是最大的損失。」

[周顯 投資二三事]
相關新聞內容 [更多]
投資二三事 - 周顯 舊文