恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年9月15日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年9月15日

金手指 - 孫柏文 2015年9月15日


金手指:珠管地皮有價


珠江鋼管的廠房地皮早前成功申請轉土地用途,圖為公司主席陳昌。 資料圖片



仲差啲啲,儲局就會開會議息。大家期待已久「加定唔加」嘅決定好快就知。孫柏文估,當然係唔加息啦,不過,最有利股市就係聯儲局真係加息,不過就係只係象徵式咁加,跟住就係咁話「有排都唔加啦」,去安撫

全球炒家心情。雖然加息會令股市插多嘢,仲可能係大插插。不過如果係咁,股市今年有望見底,因為當花旗國加完一嘢後,都唔再收緊信貸,我國中央暴力救銀行(即印炒票注資或降低銀行成本去畀佢哋賺多啲填壞賬氹),就會有細啲嘅代價(印鈔後令人民幣跌,消耗外滙儲備兼粉碎人民幣儲備貨幣夢)。

好消息可變壞消息
如果真係咁筍,插落兼反彈可能好快,就要喺聯儲局議息前買定貨等爆升。不過我都覺得非常不明朗,因為連我啲偶像(例如Jeff Gundlach)都相繼出來勸聯儲局唔好加息時,即係聯儲局真係好想加息,仲要係加到市場頂唔順嗰隻。所以都係等佢哋有決定後,睇完、諗完再部署。

禮拜一,升幅榜殿軍係我以前推介過嘅珠江鋼管(1938)。不過就算單日升咗好多,股價都仲係比我幾年前推介時大潛水。原因係佢雖產品質素高,不過全球特別係對上12個月對所有運輸嘅需求都大減,股價都係冇運行。咁佢噚日升嘅原因,係因為佢哋以前有塊廠房地皮,好早前成功申請轉土地用途後,到上個禮拜五晚有發展大計。佢哋可以起55萬平方米嘅商業樓宇。以佢哋市值得14億元來計,每呎賺到200蚊人民幣,已等於成間公司嘅市值,鋼管業務當送。理論上好抵買。

不過,珠管本身負債我覺得頗高,仲要面對嘅利息唔平,佢哋可唔可以借到錢起,又或者要幾貴利息先借到係個大問題。而最令我擔心嘅係起完有冇人租呢?如果出租率唔得,會點?到時好消息就會變壞消息。除非佢哋轉陣,搵到啲實力拍擋一齊上。如果唔係,小心為妙。

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文