恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年3月16日 星期三

收市閒情 - 千頌C 2016年3月16日

收市閒情 - 千頌C 2016年3月16日


收市閒情:《香港01》又一個奇蹟


■《香港01》創刊號上架未滿一周,就創造兩個世界級「關公」災難。 資料圖片



我係廣告界一個小薯,喺呢行撈咗咁多年,我諗《香港01》,係繼不死亞視之後,media界嘅一個奇蹟!上帝創造天地都要7日,但一份周報,竟然可以喺創刊號上架未滿一周,就創造兩個

世界級「關公」災難!

昨日起身碌facebook,見到《香港01》出post,講「毛記台慶」冠名費幾銀,真係當堂嚇一跳,然後我真係忽然小志上身,大喝一句:「出嚟啦!『關公』!」

你可能會話,早前好多傳媒都報道咗呢單新聞啦!冇錯,但冇一間好似《香港01》咁冇品,竟然將毛記成份用去sell客嘅proposal,原汁原味掟上網登曬出嚟!人哋宣傳都未出,佢竟然將成個show個名搶先公開,連點sell客,都要俾你加多兩句嘴!

老老實實,要拎份proposal,其實唔難,但大佬呀,你知唔知自己乜嘢身份?你係對家呀!拎對家商業機密大事宣揚,知唔知咩叫職業道德?除非你夠膽同我講,毛記個show名,對公眾知情權事關重大,大到會令「社會撕裂,大家都輸」,所以唔報唔得。

冇錯,網媒競爭激烈,唔係你死就我亡。要上位,的確要有橋盡度,行頭變得快,要生存,幾時都係「是時候改變了」;但做人、做事操守呢樣基本原則,你一變,就係冇格!過咗條線,就係衰格。

求上位都要有操守
2006年有單新聞,話說可口可樂有個員工,偷咗公司文件加埋可樂未推出嘅飲品sample,然後寄信畀死敵百事,話有可口可樂機密資料可賣。不過,作為長期死敵嘅百事,唔單止冇落搭,反而通知可樂捉鬼,最後可樂聯同FBI成功揪出內鬼。

知唔知事後百事點講?佢話,「Competition can sometimes be fierce,but also must be fair and legal」,呢啲叫乜嘢?叫君子!

創刊號,印漏廣告logo(而我不知道有乜嘢可能會發生呢個錯),然後回書,已經奇情過將特首「I can fly one day」視為「Gag」;但更奇情的是,《香港01》老總就呢件事向員工發信,當然有提過咁係對客戶負責任嘅行為,fine,冇問題,但其中兩點係咁:

「一個在目前非黃即藍的情緒化局面之下,01非蘋果、非大公/文匯的定位是兩面不討好,會招來各方帽子橫飛的攻擊,是意料中事,特別是今天的網絡文化」。

「這張相應該是自己同事拍的,因為我認得是公司的枱」。

我唔知我啲客點睇呢個media,但如果我係Cartier,一定開心到飛起,一個廣告,兩個版本,無限exposure!經一事,蔡一智,如果我有生之年,俾我遇到咁嘅離奇事,我會同平台講,「廣告印錯,大家都輸,是時候回書了」。

千頌C
http://fb.com/winbigwok
本欄逢周三刊出

千頌C
收市閒情 - 千頌C 舊文