恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年12月1日 星期五

中環在線 - 李華華 2017年12月1日

中環在線 - 李華華 2017年12月1日


中環在線:馬雲:月掙一、二十個億很難受
■馬雲出席第四屆浙商論壇再爆金句。互聯網



阿里巴巴創辦人馬雲一向語不驚人死不休,繼「有錢會很痛苦」後,馬雲日前再爆金句刺激普羅大眾,今次係每個月搵20億好難受!

佢喺自己地頭杭州出席第四屆

浙商論壇時講到,「一個月掙一、兩百萬讓人很高興,但一個月掙一、二十個億很難受。這個錢已經不是你的了,你沒法花了,你拿回來之後又得去做事情」。

網民想替馬雲受苦
馬雲金句一出,呢番說話隨即引嚟內地網民熱烈討論,仲激發咗網民們嘅創意,齊齊將呢番說話做二次創作。網民都想替馬雲受苦,「我好想難受一會,就難受一個月就行」,亦有啲係感同身受,「確實!雖然我一個月只賺一、兩千,但是我能體會到賺20億的那種難受!」最抵死係話馬雲取代咗「牛」,「以後別說吹牛,說吹馬。」

今次唔係馬雲第一次話做有錢人好辛苦,2014年阿里上市成功後,做咗中國首富嘅馬雲接受CNBC訪問時已經講,自己感到「非常痛苦」,佢解釋話,「有錢的確是好,做中國最有錢的人卻是不好。這是很痛苦的,因為當你是世界最有錢的人,身邊所有人都是因為錢而接近你」。

之後佢又講,一生最大錯誤係創立阿里,「我沒料到這會改變我的一生,我本來只是想成立一家小公司,然而它卻變成了這麼大的企業」。

唉,與其咁辛苦,不如真係諗嚇賺少啲,或者分啲痛苦畀其他人喇馬老闆。

李華華
mailto:LiWaWa@AppleDaily.com

李華華
LiWaWa@AppleDaily.com
中環在線 - 李華華 舊文