恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2018年11月13日 星期二

金手指 - 孫柏文 2018年11月13日



金手指 - 孫柏文 2018年11月13日


金手指:俄鋁正常化欠東風 - 孫柏文


美國制裁俄鋁嘅落實日一改再改,上周末已第六次改,到一月大限到時,究竟落實、取消、再推遲,邊樣機會最高呢?資料圖片 適中字型 較大字型



「喂孫柏文!究竟美國政府幾時會撤銷對俄鋁(486)嘅制裁?」我喺fb近乎每日都會收到類似嘅fan屎訊息。近期,每次我收到時,我就會答:「俄鋁都冇被制裁,點撤銷呢?」可能呢個答案,對有心問我嘅fan屎們實在太玩嘢,所以,佢哋唔會再搵我,或者完全ignore我嘅反問。

不過,我個反問係百分百認真嘅。美帝一向以來,都只係話會喺某年某日落實制裁,但落實日一改再改,上周末已第六次改,咁合理預期係咪會有第七、八、九、十次呢?即係俄鋁嘅制裁,唔會落實啦!

咁填鴨式教育產物的你會問:「就算冇落實,淨係個威脅都一定有實質影響!如果唔係,股價唔會之前5蚊樓上,𠵱家得番兩個幾?」

係,真係有實質影響。不過首先,佢生產、出貨、收錢、出糧、買機器原料等,上周出嘅業績裏,已證明回復到5蚊一股時嘅狀態。咁之後繼續不斷推遲制裁落實,變相永不落實,公司運作就永冇影響。

不過點解兩蚊股呢?一,大行、銀行繼續唔畀客買俄鋁股票,壓低需求。二,作為投資者買資產時,如學股神畢菲特咁,諗住揸到永遠,嗰件資產要有派息,而俄鋁最衰嘅地方,係之前會喺中期業績派曬一年嘅息。不過因今年中期公司被制裁威脅大震盪,佢哋冇派。

我諗真係會繼續不斷推遲制裁落實,公司運作會如常。即萬事俱備,只欠派息呢股東風,市場就會視佢為間正常公司,用正常股值去計,唔似𠵱家3倍PE。當然,美帝宣佈完全取消制裁會易好多,不過推遲六次,你覺得最新一月大限到時,落實、取消、再推遲,邊樣機會最高呢?

孫柏文
獨立股評人
http://fb.com/shuen
本欄逢周二刊出



金手指 - 孫柏文 舊文