恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2014年3月5日 星期三

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年3月5日

情陷夜中環 - 葉朗程 2014年3月5日

情陷夜中環:林寶baby - 葉朗程


情陷夜中環:曉明曬命有理女人整容冇罪
很多人都有一個共同專長,就是找瑕疵。聽落ok喎,每日找個時間照一照鏡,檢討自己,找出瑕疵,自然進步。可惜我?最叻?地方,唔係搵自己瑕疵,係搵人?瑕疵。留意,我係話「我?」,即是包括我自己。

讀書時候,有個「變態佬」。佢考試100分,我第一個反應,「佢好彩?」。然後變態佬連續十次100分,我第二個反應,「梗係啦,佢有補習。」跟著我發現,變態佬從來未補過習,我第三個反應,「佢冇朋友,如果唔讀書,邊有其他世藝。」有日我知道,原來變態佬相識滿天下,個個爭住同佢交心。「最弊佢運動唔掂呢。」Sorry,網球校隊,跳遠冠軍,200米蝶式的紀錄保持者。讀書又得,朋友又多,運動又掂,你想點?冇符,惟有下個最黑心的結論,「個天好公平,通常?咁完美?人,一定好短命。」別人完美,就咒人短命,真正的變態佬是我。



■有人批評黃曉明高調送林寶堅尼畀Angelababy,行為相當「土豪」,但筆者卻有意替他平反。

寧揭別人瘡疤也不改善自己
很多時,別人的完美會令人渾身不自在,因為妒忌。力圖找出別人的不完美,去justify自己不足,是常見的self-defence mechanism。如果我們將找別人瑕疵的精力,放在改善自己缺點上,一定可以走更遠的路。可惜,這個世界是懶人當道。改善自己太費神,揭別人瘡疤,用少好多力,做人梗係取易捨難。

黃曉明送生日禮物給女朋友Angelababy,真是淒美。為甚麼是「淒美」,不是浪漫比較貼切嗎?一個型男,一個索女,?份禮物仲要係一架價值370萬的林寶堅尼,又係?句,你想點?送一部林寶堅尼作為禮物,這是甚麼概念?我老細睇曬整個Greater China的財富管理業務,年薪應該超過2,500萬元,但係佢都唔會捨得買部林寶。捨得買部林寶作為女朋友生日禮物,最頂尖的中環人都要向你肅然起敬。

整個畫面,根本是個童話故事,而講得係童話故事,即是完美得令人眼紅。做唔到黃曉明,做唔到Angelababy,惟有說服自己「做佢?有乜咁巴閉?」。口痕友立刻啟動「瑕疵追蹤程式」,將這對完美情人的缺點一個又一個的數出來,仲唔係淒美?

?人講?講去,都係兩個字:「整容」。最毒一句,意思大概是這樣的:「如果兩位結婚生仔就大件事囉,佢??樣整到咁,個BB推入嬰兒室,分分鐘認唔番自己個仔。」我見過兩位所謂整容前的相片,坦白說,可能是我的接受能力比較高,真係唔覺得佢?點樣整過容。

就算真係整過容,so what?一個女人冇整容,但日日化濃妝先出得街;另一個女人整過容,但唔使化妝都見得人。我老虎都揀整過容?位,起碼整容是一世的。即是說,第二朝?醒起身,個樣都唔會變?另一個人。化妝唔同,化完妝,要落妝,有?女人一落?妝,第二朝你真係要幫幫手搵番?眼耳口鼻出?。

另一個指控,針對黃曉明的,更無稽:「高調的土豪」。大佬,唔好話林寶堅尼咁遙遠啦,就當你買?隻勞力士畀女朋友,你會唔會同女朋友講:「寶貝,呢份禮物送畀你,但求嚇你,千祈唔好同人講,我唔想俾人知我對你咁好。」你自己睇睇facebook,有幾多人,買對爛鬼波鞋都要show出?,如果真係有架林寶,仲唔做埋cover photo?

俾著係我買得起架林寶堅尼送畀女朋友,我肯定「土」過黃曉明,送禮之前,先小人後君子,加個附帶條件:「唔該你,企?架車隔籬影張相,然後再坐?架車裏面影多張,最好開蓬前影一張,開蓬後又影一張。 將所有相post曬上facebook,最後加多句『多謝Marcus』,整多個『心心』就perfect啦。」未講完,記住,一定要tag埋我,最好tag埋你?600幾個friends。唔好講笑,大??400萬元送份禮物,我唔唱到成個亞太區都知,點對得住列祖列宗?

就像黃曉明和Angelababy這樣耀眼的一對,也總會有給人指指點點的地方。面對別人找出來的瑕疵,可以參考,但不用太過在意。反而熱戀中的當時人,就一定要找出並學會包容對方瑕疵。拍拖初期,兩個人必定會處身盲點位置,認為對方乜都一百分。「佢真係好?我,唔同以前??,點衰點賤。」以前??又衰又賤,因為你已經成功找出對方的缺點。現在呢個點好點好,是因為對方的瑕疵還未浮現。

學會包容情侶關係方能長久
兩個人可以同時fall in love,但戀愛最殘忍的地方,是兩個人永遠不能同時fall out of love。即是說,總會有一方,是會先找到對方的缺點,然後頂唔順,最後提出分手。一找到對方的缺點就話頂唔順,這只代表你沒有容人之量。我們要學會包容,才能維持長久的關係。那當然,盲目的包容是不健康的,難度對方每天摑你兩巴你也要包容嗎?

是否包容對方,就要看看對方能否達到你的基本要求。每個人都應該為擇偶定個基本要求,一旦對方達到這些要求,其他缺點,隻眼開隻眼閉算啦。Danielle說她對男人的基本要求,是風度和本事;至於我對女人的基本要求,就更簡單,三個字:靚、靚、同埋靚,是五官靚、身材靚、心腸靚。天下間能夠集齊三個靚的女人,一旦給你遇到,死都要mark住。

早上九時,剛吃過早餐,決定再次嘗試mark住呢個女人。倫敦那邊,下午五點。Hello。「Hey。」幾時同我結婚?「就?要conference call啦,如果冇乜特別?,晏?再打畀你,ok?」結婚都唔夠特別?「三日講四次,特別都變唔特別。」我好認真?。「大作家,我信你認真,但係講緊結婚呀,唔單止要認真,仲要認識嘛。」係?,我無奈回答。

但願我都可以送架林寶堅尼。林寶一出,個女仔唔使認識你,都已經可以認定你。

葉朗程
上一則: 好不主席:薄酬6萬 - 盧先亞
下一則: 二手減價成交死貓彈天水圍將軍澳三日逾50買賣
情陷夜中環 - 葉朗程 舊文