恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年12月8日 星期二

金手指 - 孫柏文 2015年12月8日

金手指 - 孫柏文 2015年12月8日


金手指:
給媽媽的一封信


■筆者指媽媽是他一生中最信他分析的人。 資料圖片



媽,
我仲記得第一次叫你買股票。當年中學,學識乜嘢叫PE ratio,在學校借份報紙睇報價,見到有隻股票特別低PE,憑我一句「我知佢做乜生意」就叫你買。你聽完我講,即打畀經紀去買。我唔知你記唔記得邊隻,呢隻就

係青島啤(168)。買完,隔幾日就開始大升,我當時仲估自己好叻,好多年後睇番,其實純粹符碌撞棍遇到個鬼佬話自己maximum bullish on China。

到1997年大學暑假,你又跟我建議用5.55元買佐丹奴(709),我返美國開學時又冇叫你沽。點知去到1998年,佐丹奴跌穿1蚊。

你之後只提過兩次。第一次係跌穿1蚊時,你簡單問:「你覺得返唔返到家鄉?」當我答會,你就簡單再問:「咁我應唔應該溝一溝?」我當時陰影大,冇叫你溝貨。

你再次提起係1年後,當佐丹奴重返5.55元時,我建議沽貨離場,隻股後尾繼續升,呢次一個鬥零都冇賺,之後有次你在屋企車衫,我坐你隔籬傾偈呻:「好後悔冇叫你溝貨。」你話:「阿仔,唔係你財,唔入你袋呀。」我諗,我從你身上學到je ne regrette rien做人態度。

當年我酗酒,一夜之間冇曬工做。有個晏晝我粒聲唔出,坐在客廳好沮喪,你行埋來捉住我隻手話:「唔係殺人放火,又唔係傷天害理。」此後你從未放棄幫我戒酒。我成世人都激嬲你,大個又成日頂嘴同你鬥氣,你畀我實在太多,應承我大學畢業後有自由,從未反口。你身體力行咁表現乜叫non-aggression principle,不論人點睇,做人一定要繼續做愛做的事。我對數字敏銳,你係我一生中最信我分析的人。

I love you and I miss you.
Your son,
柏文
孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文