恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年4月5日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年4月5日

金手指 - 孫柏文 2016年4月5日


金手指:藍絲好過之鋒


■黃之鋒日前去滙豐銀行申請聯名戶口但被拒開戶。 資料圖片



學民思潮摺咗,話轉搞政黨,黃之鋒同佢拍檔周庭就喺長假期時,話日前去滙豐銀行(005)申請聯名戶口,收集公眾捐款做新政黨經費,但被拒開戶。

大家可能會話:「政治打壓!」孫柏文都有咁嘅感覺。但如果你講完上述嗰句

後,畫蛇添足咁話:「怕中共啦!」咁我就唔同意。

大約幾年前,我幫襯開嘅實貨白銀經紀,即奮勇抵抗紙幣狂魔嘅白銀戰隊軍備商,喺創辦人離世後,決定自立門戶。佢中學、大學都喺英國留學,由細個開始喺滙豐開戶口,到英國幫襯米特蘭銀行,連出來做嘢後個出糧戶口通通都係HSBC。如果睇錢嘅流向就會認識一個人,相信佢對滙豐嘅認識比地球上任何人更佳。

點知,當佢真係攞齊商業登記等文件後,滙豐拒絕佢開戶申請。論下場,賣金賣銀,都係黃之鋒。仲要黃之鋒都係幫襯滙豐幾年,我個經紀係以十年計呀!

再講,我喺Facebook有唔少創業圈嘅朋友。早排有個話,創業冇錯喺香港好簡單,政府要你攞嘅商業登記證好快好平。不過樽頸唔係喺政府,而係喺銀行。因攞完商業登記證後,就係搞銀行戶口,點知銀行話冇正規商業地址唔開得,不過你連戶口都冇點租呢?

我講畀你同曾俊華司長知,香港啲銀行已經黐曬線。佢哋確實係受政治打壓下完全淆底。不過受嘅係由美帝為首,特區政府填鴨式財金公務員全力協助嘅打壓。

香港已不能創業,連賣實銀嘅嗰位經紀最後都要用澳門嘅銀行系統,呢個話到明用自己名幫政黨「launder錢」嘅黃之鋒開唔到戶口,同一個話用自己私家車做Uber跟住買唔到「三保」嘅人有乜分別?

黃之鋒話唔會幫襯大陸啲銀行,呢個就可惜,因為以大陸銀行一向幫啲貪官「launder錢」嘅經驗,確實要繞過啲填鴨式監管最好都係搵佢哋。所以今次,真係愛國有理,做藍絲好過黃之鋒!

孫柏文
獨立股評人
http://facebook.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文