恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2016年6月14日 星期二

金手指 - 孫柏文 2016年6月14日

金手指 - 孫柏文 2016年6月14日


金手指:英國脫歐公投賭局


■一旦脫歐,英鎊一定大插。就算事前已插到落「10算」都應會繼續。 資料圖片



孫柏文當年做戒酒療程,其中一環係分享心裏屈咗喺到嘅嘢。當年,我就分享咗我對世界各國管治嘅不滿。個結論係,唔知嘅人,繼續被騙,知嘅人就唔出聲。

點知,過咗咁多年後,美國特朗普、德國「A

fD」、希臘「Syriza」、意大利五星運動等相繼湧現,連香港都有建制派「大佬中之大佬」出燈謎叫我哋喺下屆特首選擇過程要「拒絕欽點」。世人,原來真係會醒。而喺英國,就係脫歐公投。

咁會唔會脫呢?民調,廢嘅。因外國民調會計埋各種人究竟會唔會去投票,而以前啲數據,特別係關於各類支持者會否投票機會率,已出巨變。咁好多人話睇賠率最準,sorry,特朗普喺2月初選進行後都仲有七倍,死未。所以冇得估。

我姑姐姑媽,都喺四十年前已移居英國。兩個都喺70年代嗰轉公投,投入歐。姑媽,藍中之藍,次次選舉投保守黨,今次投「脫」。姑姐,紅中之紅,1983年,就算工黨用嗰份被形容為「史上最長的政治遺書」左到共產嘅政綱去參選,照投。姑姐話佢喺1997年開始唔投票,因覺得貝理雅已偏離為工人出聲。今次會點投?脫,仲要周圍叫朋友投「脫」。兩個都話因現歐盟體制,唔係佢哋40年前支持加入嗰個。

我個嫁咗過英國嘅阿妹,同佢老公,則投「留」。阿妹係英國公僕,覺得冇歐盟,佢嗰行啲人(醫生)就會工作時間加長,妹夫則覺得歐盟係未來。雖屋企人都五五,不過睇到投票意欲,肯定係姑媽姑姐贏。

咁如果冇得估,點賭呢?如果冇得估,事前落錯邊會輸死。所以,炒英國脫歐嘅方法,就係等選舉結果。而如果留,就當冇事發生過。

不過一旦脫歐,英鎊就一定大插。就算事前已插到落「10算」,應該會繼續插。雖然我唔知佢哋點計,多數憑空老作,不過啲行嘅分析員已經話一但脫歐,一英鎊會跌到得1.25美元。即滙做港元,「9算」。

不過插落去嗰刻,就係訓身買之時。情況有如去年瑞郎同歐元脫鈎嗰次一樣。當時,幾個鐘內,1歐元滙1.25瑞郎,變成1歐元滙0.85瑞郎。之後又幾個鐘,歐元反彈,到大約一對一。不過,我絕對唔建議做槓桿咁炒,用瑞郎歐元作例子,你睇住佢由1.2去到1時,一個唔好彩沽瑞郎揸歐元,數分鐘後已經margin call。不過冇做槓桿捱得住的話,嗰日埋單有錢贏。

英國,當佢哋脫歐後擺脫歐盟啲被大企業說客騎劫咗嘅條例定立,必定比家陣更富貴。所以一旦脫歐,嗰晚插落來,就係一注獨贏、不問價追之時!連我都會將部份白銀轉去買!

孫柏文
獨立股評人
http://www.fb.com/shuen
本欄逢周二刊出

孫柏文
金手指 - 孫柏文 舊文