恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2017年7月21日 星期五

實力取勝 - 陳承龍 2017年7月21日

實力取勝 - 陳承龍 2017年7月21日


【實力取勝】同事真係做到嘢(陳承龍)(第134期)

2017-7-20 18:30:30


一年容易又書展,每年暑假嘅香港書展,都係學生同家長最重要嘅節目之一,近年嘅入場人次,可以去到成100萬,都幾犀利。舊年《港股策略王》膽粗粗參加書展,一共出咗幾本非財經書,當中有方健儀、周顯

、筆華棋同歐陽一心,反應都唔錯,其中方健儀本《破天方》仲攞埋「金閱獎」,算係一個小鼓勵。

不過舊年檔位攞得唔太靚,而小弟同一班同事都冇搞書展嘅經驗,所以效果唔多好。今年就唔同啦,我哋晨早開始籌備書展,淨係個檔面,就搵咗一間專門做會儀展覽設計嘅公司做,個設計師喺英國中央聖馬丁藝術與設計學院(Central Saint Martins),猛料呢,所以設計reader-friendly好多。唔係賣花讚花香,如果小弟係客,我都想行入去睇。

再者小弟去年已經搵咗同事,專責同全權處理書展嘅嘢,大家有咩都搵呢位同事,唔好煩我,佢意見就係我意見。結果搵贊助商、聯絡作者、書本製作、場地布置、宣傳同人手安排等,完全唔使經我手,被委派嘅同事真係做到嘢,今年書展出奇哋流暢,真心多謝曬,等心可以專心搞策略王直播室同炒股,重點係同事諗到「書•贏盡在掌握」呢句口號,我好like。乜都小弟做就死得啦,策略王猛將如雲,有大project都唔使驚喎!

今年港股策略王出版社出嘅書,比舊年更多完化。財經類,有資深基金經理錢志健嘅《致富.活著–非凡的獨門投資術》,呢本幾特別,因為由財富投資講到健康投資;《上半場 私之前半戰》就係江小魚入行20周年紀念作,以半自傳形式講投資;最點係圖太郎本《圖表實戰—揭穿技術分析的秘密》,本書未出已經有好多fans話要買,佢自己都估唔到,「拋個身」出嚟講股評後會咁受歡迎。

其他五本,仲有我哋自己寫嘅《Central Style》、史丹利《活色—介乎毒男和金融才俊的中環詩意》、張鴻《股壇勝利組》、筆華棋《X二代》同蔚雨芯《芯假期》。係咪淨睇書名同Poster都好吸引呢?心動不如行動,快嚟會展Hall 1 A08攤位,買齊曬咁多本返屋企啦!嗱,早排啲滙控(00005.HK)輪食得和味嘅,支持返細佬啦!

實力取勝 - 陳承龍 舊文
來源 source: http://www.winmoney.hk