恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2020年7月21日 星期二

士佳說 - 張士佳 2020年7月21日



士佳說 - 張士佳 2020年7月21日


【#士佳說 】張士佳:好淡都 搵位食
【#士佳說 】張士佳:好淡都 搵位食


周一開市,飄忽不定,低開後曾跌3百點,午市前又回升,在25000點爭持,最終在日線圖九連陰後,做出一枝跌的陽燭,証明我說九連陰博反彈,亦未必有著數。飄忽不定正吻合我先前講大市升唔得幾多。

個股又跌不到哪裡去,是打遊擊的最佳場所,我全日就逐步減,期指跌到我肥肥之時,減點淡倉獲利,個股升到我心心眼時,食些獲利,今日這些動作繼續,現在大霧,前景不明,投資者唔係太適應,容易杯弓蛇影。

你做對家,就要hit & run打遊擊,好倉淡倉都有食要食。

昨晚有三大焦點,是恒指公司宣布將於下周一(27日)推出恒生科技指數,很多朋友磨拳擦掌,蠢蠢欲動,我只是笑了笑,那些股票很多我們炒了兩個月喇,唔通ATMX唔入咩,很多朋友期望今日大爆特爆,請睇番當年國企指數登場,1994年成份股像青島啤#168,無咩點升,當然,開市乘著納指昨晚威勢裂口高開是必然,但一入侯門深似海,未必有很大follow through ,這指數才剛出台,未有fund會作benchmark,又未有期貨,暫不存在挾指數,但也不是一無用處,科技指數仍是新措施,需要時間讓大家接納,不過其中一個較恆指優勝的地方,是新上市的股份,如回歸的中概股已能在名單出現,做法較恆指準則有彈性,在更多中概股回股,甚至內地科技公司來港上市,其關注度有望迅速提高。同時在這類科技股加入了新指數後,將更快符合染藍要求,對恆指的棄舊迎新亦有幫助。所以,長遠可能有用,但短線只是心理影響居多。

另一熱話就是螞蟻集團啟動滬港兩地上市計劃,籌資約100億美元,最近兩地的科技股都受到追捧,現時上市可算選對時機。而港交所及阿里亦有望從中受惠,但淡勢已成,我暫都係趁人湊熱鬧,高沽低揸而已。

與其人炒我炒,我反而喜歡尋寶,昨日很多學生有買雙重(兩隻重型機械)令人欣慰,重汽#3808幾架飛機(質變),中聯重科#1157投石(質變)城牆(量變) ,食到升浪。在內地,洪水為患,又需刺激經濟,建造似乎係硬道理,亦無怪水泥也颷升,估計大型的,作有後續,候調整可留意。

比亞迪#1211昨日反彈亦不意外,睇昨日士佳說就知,現在是跌中反彈,

還是重展升浪,言之尚早,反正咁多好股,我選擇今天減半,再說昨日提到物管,醫療龍頭,教育仍是筆者愛股,可以在其他股打遊擊中看遠一點。

美蘭空港#357昨日未能把握$44食,跌回39樓下才離場,近日很流行一些超靚股在升途中突然震倉,還是在大升之中,記得食口,無謂利潤唔見了一截,當然,慢升的就唔洗唔急,甚至剛開始升的,則可稍等多幾天,就像,跌後例炒的玖龍紙業#2689,就睇試$9.57頂再說。

馬車漸多,我還是會趁高沽期作保險來炒股,才坐得安穩。



士佳說 - 張士佳 舊文