恆生指數
國企指數
恒 指波幅指數近20日

VIX指數 近5日

上証綜指
深圳成指
滬深300

文章漏咗/建議:按此通知

2015年10月26日 星期一

財經評論 2015年10月26日

財經評論 2015年10月26日

財經評論:討論樓價故事


■近期樓市最呃like新聞必然是二手減價。 資料圖片



近期樓市最呃like新聞必然是二手減價,人人期望離地樓價回落至大眾街坊價,但問題是,究竟哪一個才是大家負擔得來的樓價水平呢?

阿甲話:「起碼要到2008年金融海嘯價啦!」阿丙意見較冷門:「最好係2006年加息嗰陣淡

市價!」阿戊則比較黑心:「一係唔跌,一跌就最好沙士價,咁我就可以掃番幾個單位!」最後阿爺一句:「我後生嗰陣萬幾銀一層樓咋,嗰陣時鬥零都買到條油炸鬼!」連陳百強同陳百祥都分唔開的一眾甲丙戊立即開口窒阿爺:「幾十年前啲樓咁平,你嗰陣買番十層八層,而家咪印印腳囉!」阿爺有氣沒力的說:「嗰陣你阿爺我搵十萬九千七一個月咩?一般打工仔賺夠錢養家都好叻喇,仲咁大想頭買多幾層樓等升值?如果一早知道穿膠花可以發達我都做咗超人啦!」

此時突然傳來謎之聲:「有早知何來乞丐,當年太古城入場樓價只需要200餘萬元、淘大花園不足100萬元任揀之際,市場上又有幾多認為前路滿希望的買家選擇入市?與其繼續寄望於樓市預言家的十講九騙,倒不如期望可以回到未來,知道將來就可以計劃現在了。」

多數沒有結論
廢話指數極高的謎之聲,令阿爺甲丙戊難得一致槍口對外,齊齊罵道:「你個白癡收聲啦!而家講緊樓價貴得唔合理呀,就算跌番三五七成都唔過份呀!」咁點先算合理呢?「跌到我哋都買得起咪就係合理水位囉!」咁太古城200幾萬元買唔買得起呢?「真係200幾萬嘅話,一定仲有得跌,使乜咁心急買?」噢……謎之聲揚長而去,恍惚從來不曾存在過一樣。

一篇不像故事的牙痛短文,正好是互聯網討論區或樓市新聞留言欄上最呃like的對話片言隻語。現時,不論是金融區米芝蓮抑或路口間茶餐廳,都有不同身份的食客為樓價升跌談個興高采烈,最常見的結果是根本沒有結論。

記者:伍志輝

伍志輝
財經評論 舊文